Veel gestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen


V  Ik heb een bestelling geplaatst en betaald wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
A  Wanneer een bestelling op werkdagen voor 17:00 uur is betaald dan wordt deze doorgaans nog dezelfde dag verzonden. Wij versturen meestal met post.nl en u ontvangt track and trace informatie om uw bestelling te volgen.


V  Ik wil graag dat mijn bestelling niet bij de buren wordt afgeleverd kan dit?
A  Ja dit kan, u kunt een opmerking plaatsen bij uw bestelling en wij zorgen ervoor dat uw bestelling alleen op uw huisadres wordt afgeleverd.


V  Ik wil graag mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan het factuur adres kan dit?
A  Ja dit kan, tijdens het bestellen kunt een een ander afleveradres opgeven voor uw bestelling.


V  Ik wil graag mijn bestelling op een bepaalde dag ontvangen kan dit?
A  Ja dit kan, u kunt aangeven wanneer u uw bestelling wenst te onvangen. Helaas kunnen wij niet 100% garanderen of de bestelling ook die bewuste dag wordt afgeleverd, in 99% gaat dit goed. U kunt dit aangeven bij opmerkingen op uw bestelling.


V  Ik heb enkele dagen geleden een bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen.
A  Als het goed is heeft u van post.nl track and trace informatie ontvangen om uw bestelling online te kunnen volgen. heeft u deze informatie niet ontvangen of geeft deze geen informatie neem dan contact op met onze support afdeling via support@domotica-shop.nl 


V  Ik heb een product ontvangen en heb spijt van mijn aanschaf wat zijn de mogelijkheden?
A  Volgens de Nederlandse wet mag u een product dat u online heeft besteld binnen 14 dagen retour sturen. Uiteraard doen wij hier niet moeilijk over, neem vooraf contact op met onze support afdeling via support@domotica-shop.nl en wij zorgen ervoor dat het betaalde bedrag voor het desbetreffende product wordt terug gestort. Belangrijk is wel dat het product op dezelfde manier geretourneerd wordt zoals het aan u geleverd is door ons.  


V  Ik heb een bestelling geplaatst, betaald en bezit een buitenlandse BTW registratie, kan ik betaalde BTW via u terug ontvangen?
A  Nee helaas is dit niet mogelijk, wij kunnen een BTW 0 factuur alleen opmaken na controle van het BTW nummer en het aanmaken van een speciale account. U kunt lokaal uw BTW terug vorderen.


V  Mijn product is defect geraakt hoe regel ik aanspraak op de garantie?
A  Neem contact op met onze support afdeling via support@domotica-shop.nl ,wij geven directe respons per mail of telefoon. Vervolgens zorgen ervoor dat uw klacht zo spoedig wordt afgehandeld.


V  Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
A  Op afspraak is het mogelijk om uw bestelling af te halen, neem vooraf contact op met een van onze medewerkers. Wij willen u vragen om uw bestelling vooraf af te rekenen, betaling contant of per pin is niet mogelijk.


V  Het lukt mij niet om de bestelling af te rekenen.
A  Wij willen u vragen om te controleren of er een storing is bij uw bank, dit kan eenvoudig worden opgezocht via deze link>


V  Ik wil graag spreken met iemand van de support afdeling maar kan tijdens kantooruren zelf geen contact opnemen.
A  Dit is geen probleem, neem contact op met onze support afdeling via support@domotica-shop.nl en wij bellen u op een tijdstip dat het u het beste uitkomt. Dit kan in overleg eventueel ook in het weekeinde.


V  Ik wil graag een domotica systeem door een vakman laten installeren kan dit?
A  Ja dit kan, wij hebben selectief gecertificeerde partners. Indien u dit wenst nemen zij contact met u op voor een passende offert mbt. een eventuele instalatie. Begeleiding bij één van uw eigen installateurs is eveneens mogelijk.


V  Ik wil graag meer informatie over de mogelijkheden van één of meerdere van de producten, kan ik het product komen bekijken.
A  Op afspraak is het mogelijk om een bezoek te brengen aan onze showroom/ testruimte. Neem eerst contact op via support@domotica-shop.nl of 0341-266615.


V  Ik kan mijn nieuwe Z-Wave product niet toevoegen aan het netwerk terwijl het product wel compatibel moet zijn met mijn systeem?
A  Tijdens de productie van de Z-Wave chip of eindproduct worden deze soms tussentijds getest, het kan zijn dat het product nog een netwerk setting heeft onthouden van deze test, het beste is om het product dan eerst af te melden of te excluden en daarna weer aan te melden. Werkt dit niet neem dan contact op met onze support afdeling.