Shipment details

VERZENDEN
Voor 17.00 besteld, volgende werkdag in huis.

Verzendkosten voor  EU1, EU2 en RoW1 bestellingen.
Voor onze klanten in Nederland en Belgie rekenen we bij orders lager dan
40,00 Euro  5,00 verzendkosten. Daarboven worden de producten gratis verzonden.

Wanneer u op werkdagen uw bestelling voor 17:00 heeft betaald dan versturen wij nog diezelfde dag, afhankelijk van PostNL krijgt u normaliter de bestelling de volgende werkdag binnen. Wanneer een product niet voldoende voorradig is melden wij dit van te voren middels een melding bij het desbetreffende product.


Afhalen.

Afhalen is alleen mogelijk op afspraak en bij betaling vooraf.
Afrekenen op locatie is helaas niet mogelijk.


De meeste producten worden aangetekend en verzekerd verzonden via POST.NL

Verzendkosten Buiten Nederland en Belgie:

* Voor zone EU1   De kosten zijn 15,00 met een verzekerde waarde van 500,00.
* Voor zone EU2   De kosten zijn 20,00 met een verzekerde waarde van 500,00.
* Voor zone RoW1 De kosten zijn  30,00 voor Export documenten en een verzekerde waarde van   500,00.

Germany 7,50 met een verzekerde waarde van 500,00 

* Voor orders boven de 250 berekenen we een korting van 50% op de verzendkosten.

Geeft u de voorkeur aan een andere verzendwijze, neem dan contact op met onze sales afdeling: verkoop @ domotica - shop .nl

EU1    AUSTRIA, DENMARK, FRANCE, ITALY, LUXEMBOURG, MONACO, SPAIN, SWEDEN and the UNITED KINGDOM.
EU2    IRELAND, ESTONIA, FINLAND, HUNGARY, PORTUGAL
RoW1 NORWAY and ZWITZERLAND  



Buiten Nederland 

Internationale klanten die een factuur wensen te onvangen zonder BTW, dienen zich eerst te registreren als klant op onze website en ons daarna per mail een verzoek te sturen voor een BTW 0-registratie. Wij kunnen dit achteraf niet corrigeren.

Wij maken gebruik van:
 



Retour sturen:

Mocht u een product hebben ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet of dat in een uitzonderlijk geval defect is dan vragen wij u contact op te nemen met onze support afdeling via: support@domotica-shop.nl volgens de Nederlandse wetgeving werken wij met een retourrecht van 14 dagen. 
Wij kunnen alleen producten crediteren die zijn voorzien van een door ons verstrekt RMA-nummer, inclusief een kopie van de originele factuur, omschrijving reden retour en in onbeschadigde originele verpakking.
Zie voor verdere informatie onze Algemene Voorwaarden en onze leveringscondities. 
Het retour sturen van een gateway kan alleen in overleg met domotica shop, wanneer de gateway op uw naam is geregistreerd dient u deze eerst zelf af te melden bij de fabrikant.




Shipment details
for  EU1, EU2 an RoW1 customers.

For The Netherlands and Belgium we use the same conditions.
All orders smaller than 40,00 Euro we charge a 6,50 handling fee.
 
We normally ship our products with Post.nl.
Track and trace info is available via 

We provide a track and trace number for every shipment.

Shipment costs:

Germany 7,50 with an insurance till 500,00 Orders with a value above 125,00 the shipment cost are 5,00

* For zone EU1    the shipment cost are 15,00 this is for a shipment * with an insurance till 500,00 order value
* For zone EU2    the shipment cost are 20,00 this is for a shipment with an insurance till 500,00 order value
F* or zone RoW1 the shipment cost are 30,00 this is for export documents and shipment with an insurance till 500,00 order value 

* For orders above 250,00 there is a discount on the transport cost of 50% 

If you would like to use another way of shipment and or your own forwarder please contact our sales department.
support@domotica-shop.nl 

EU1    AUSTRIA, DENMARK, FRANCE, GERMANY, ITALY, LUXEMBOURG, MONACO, SPAIN, SWEDEN and the UNITED KINGDOM.
EU2    IRELAND, ESTONIA, FINLAND, HUNGARY, PORTUGAL
RoW1 NORWAY and ZWITZERLAND  

We ship direct after we have received your payment, some country specific products can have a lead time longer than specified.
We always inform you about the lead time normally when in stock we ship the same day.

For international customers that would like to have an invoice without VAT, please register first and contact our sales department for activation.
It is not possible to refund VAT when the order already has been paid.

We use: