FAQ

Is er iets niet duidelijk? Bekijk hier onze meest gestelde vragen. Is je vraag productgericht? Bekijk dan onze kennisbank in ons support portaal.




Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer een bestelling op werkdagen voor 17:00 uur is betaald dan wordt deze doorgaans nog dezelfde dag verzonden. Wij versturen met PostNL en je ontvangt track and trace informatie om jouw bestelling te volgen.

Wordt mijn bestelling bij de buren afgeleverd als ik niet thuis ben?

Nee, bestellingen worden alleen op het huisadres afgeleverd. Als je wel de mogelijkheid zou willen hebben om je bestelling bij de buren te laten afleveren, kunt je dit melden bij de bestelling.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja dit kan. Tijdens het bestellen kunt je een ander afleveradres opgeven voor jouw bestelling.

Kan ik ook aangeven wanneer mijn bestelling binnenkomt?

Ja dit kan, je kunt aangeven wanneer jij jouw bestelling wilt ontvangen. Helaas kunnen wij niet 100% garanderen of de bestelling ook die bewuste dag wordt afgeleverd, in 99% gaat dit goed. Dit kan je kiezen bij het betalen van je bestelling.

Ik heb enkele dagen geleden een bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen.

Van ons heb je track en trace informatie gekregen. Kijk hier eerst of je bestelling niet nog onderweg is. Heb je deze informatie niet gekregen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn aankoop retour zenden?

Binnen 14 dagen na ontvangst kunt je jouw aankoop retour zenden. Neem hiervoor eerst contact op met onze support afdeling.

Ik heb een bestelling geplaatst, betaald en bezit een buitenlandse BTW registratie, kan ik betaalde BTW terug ontvangen?

Helaas is dit niet mogelijk, wij kunnen een BTW 0 factuur alleen opmaken na controle van het BTW nummer en na het aanmaken van een speciaal account. U kunt lokaal uw BTW terug vorderen.

Mijn product is defect geraakt binnen mijn garantie, hoe kan ik beroep doen op mijn garantie?

Door contact op te nemen met ons support team. Dit kan via onze support pagina.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Bij het betalen van je bestelling kan je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen. Als wij alles op voorraad hebben dan kan je dit al dezelfde dag komen afhalen.

Het lukt mij niet om mijn bestelling af te rekenen.

Graag vragen wij jouw om te controleren of de betalingsportal of bank geen storing heeft. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze supportafdeling.

Ik wil graag spreken met iemand van de support afdeling maar kan tijdens kantooruren zelf geen contact opnemen.

Dit is geen probleem, neem contact op met onze support afdeling en wij bellen je op een tijdstip dat het jouw het beste uitkomt. Dit kan eventueel ook in het weekeind.

Ik wil graag een domotica systeem door een vakman laten installeren.

Dat is geen probleem, wij hebben een selectie van gecertificeerde partners. Indien je dit wenst nemen zij contact met jouw op voor een passende offert met betrekking tot een eventuele installatie. Begeleiding bij één van je eigen installateurs is eveneens mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik wil graag meer informatie over de mogelijkheden van één of meerdere van de producten. Kan ik het product komen bekijken?

Op afspraak is het mogelijk om een bezoek te brengen aan onze showroom/ testruimte. Neem eerst contact met ons op.

Ik kan mijn nieuwe Z-Wave product niet toevoegen aan het netwerk terwijl het product wel compatibel moet zijn met mijn systeem?

Tijdens de productie van de Z-Wave chip of eindproduct worden deze soms tussentijds getest, het kan zijn dat het product nog een netwerk setting heeft onthouden van deze test, het beste is om het product dan eerst af te melden of te excluden en daarna weer aan te melden. Hoe je dit doet kan je in onze kennisbank lezen. Werkt dit niet neem dan contact op met onze support afdeling.

To Top