Guarantee & After-Sales Service

Het kan gebeuren dat je een product bij ons koopt en dat deze niet in de smaak valt of kapot gaat. Grote kans dat je het product gewoon kan terugsturen. Lees hier hoe lang je garantie hebt en wanneer je een product mag terugsturen.

Hoelang is mijn garantie?

Garantieperiodes verschillen per product. Om te kijken hoeveel garantie een bepaalt product heeft kan je kijken op de productpagina onder "Specificaties". Daar staat de garantieperiode aangegeven.

  • 2 Jaar Carry In Garantie

    Op al onze elektronische producten zit standaard een garantie van 2 jaar, die ingaat op de dag dat jij je pakketje binnenkrijgt.
  • Afwijkende garantie

    Sommige producten bij ons hebben een afwijkende garantieperiode. Kijk hiervoor bij de specificaties van het product.

Hoe kan ik beroep doen op de garantie?

Als je denkt dat jouw product in aanmerking komt voor vervanging binnen de garantie, kan je dit product RMA melden via ons support portal. Hier gaan wij kijken of wij op afstand nog iets voor je kunnen betekenen en geven wij als dit niet lukt jouw een RMA code waarmee je het product kan terugsturen.

Wanneer kan ik een product terugsturen?

Er zijn twee momenten wanneer jij je product mag terugsturen.

  • Binnen twee weken na ontvangst

    Wanneer je niet tevreden bent over je aankoop of toch iets anders had willen hebben kan je tot twee weken na ontvangst je product terugsturen naar ons. Nadat wij het product hebben ontvangen storten wij het bedrag van je aankoop terug op je rekening.
  • Bij een DOA

    Wanneer jouw product na het ontvangen niet werkend aankomt is er te maken met een DOA. Wanneer wij een DOA melding ontvangen van jouw dan sturen wij direct weer een nieuwe op.

In beide gevallen geld dat je eerst een RMA nummer moet krijgen om je product te kunnen terugsturen. Doe hiervoor een RMA aanvraag via ons support portaal.

To Top